GHC Plantion

Ma, di en do tot 20:30 uur
Bezorging 6 dagen per week
Branchegerichte wederverkopers

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Schrijf je dan in voor de maandelijkse nieuwsbrief.


Aanmelden nieuwsbrief

Cupidrone: de liefde hangt letterlijk in de lucht

Wat vliegt daar door de lucht, gewapend met een rode roos? Het is Cupidrone, klaar om overal liefde te verspreiden. In de nieuwe Valentijnsfilm van Mooiwatbloemendoen.nl hangt de liefde letterlijk in de lucht.  Jouw Valentijn maak je pas echt blij met bloemen! Daar wil Mooiwatbloemendoen.nl graag zoveel mogelijk mensen bewust van maken.

Cupidrone

Een speciaal voor Valentijnsdag ontwikkelde drone met de naam #cupidrone speurt de straten af naar verliefde stelletjes en eenzame zielen. Als hij ze ziet, vuurt hij een rode roos op ze af. Wat blijkt? Het eeuwenoude symbool van de liefde – de rode roos – doet nog steeds feilloos zijn mooie werk. “ Voor wie Valentijnsdag bijzonder wil maken, laat Cupidrone zien dat bloemen een wonderlijk effect hebben op mensen.” Aldus Ivo van Orden, Campagnemanager bij Bloemenbureau Holland.

Op zoek naar Romeo en Julia

Vorig jaar verspreidden we liefde en geluk in Parijs met 1.500 rode alarmkastjes; In Case of Love at First Sight. Dit jaar bracht Cupidrone de liefde naar Verona, de stad van ’s wereld beroemdste liefdeskoppel Romeo en Julia. In deze film zien we Cupidrone zelfs even binnen gluren bij Julia’s beroemde balkonnetje op de Via Capello.

Viraal effect

De film staat op Mooiwatbloemendoen.nl en haar drie varianten in de andere kernlanden: Funnyhowflowersdothat.co.uk, Lajoiedesfleurs.fr en Tollwasblumenmachen.de. Bij relevante bloggers en de redacties van internationale off- en online lifestyle, mode en vrouwenmagazines zijn rode rozen bezorgd. Aan het boeket zit een kaartje met uiteraard als afzender #cupidrone. Met dit sympathieke gebaar wil Mooiwatbloemendoen.nl de bloggers en redacties stimuleren om over de film te gaan schrijven om zo het bereik te vergroten. Via Facebook, Twitter (#cupidrone) en verschillende videoplatformen wordt de film onder een breder publiek verspreid.

Mede dankzij…

De regie van deze korte film was in handen van regisseur Edwin Nikkels en is gemaakt door reclameadviesbureau Kingsday in samenwerking met Back2Back Productions. De prachtige rode rozen (Red Naomi) die Cupidrone afvuurt zijn afkomstig van rozenkwekerij Porta Nova.

https://www.socceronline.club, https://www.lagalaxysoccershop.com, https://www.mlsplayershop.com, https://www.soccerplayershirts.com, https://www.nationalsoccershirt.com, https://www.chelseaplayerstore.com, https://www.soccerplayerkits.com, https://www.atleticomadridplayershop.com, https://www.manchestercityplayershop.com, https://www.acmilanplayeronline.com, https://www.barcelonaplayeronline.com, https://www.hotspurplayeronline.com, https://www.napoliplayeronline.com, https://www.liverpoolplayeronline.com, https://www.romaplayershop.com